onsdag, mars 29, 2006

Detaljer

Nu känns det väldigt bra med Herr Nilsson och jag ser fram att få träffa honom på riktigt. Vi har sagt att vi måste prata på telefon men det bli inte av på nåt sätt. Men vi måste. Jag ska nog slå en signal till honom i morgon när alla våra barn är i skolorna. Jag måste få in i skallen att han inte har någon konstig röst. Jag hörde föresten när Roffe Wickström var på morgontv på fyran att han inte lät så vidare bra på rösten heller, så det är nog inget att hänga upp sig på.

Jag har börjat försöka gå ner i vikt också. Jag har druckit nutrilett i mera än en vecka nu. Jag äter ett mål mat eller smörgås om dagen. Men jag går inte ner ett gram. Inte ett gram alltså. Jag har i och för sig börjat med att ut och gå lite så det kan väl göra sina försök att bli muskler men ändå. Jag tycker att jag iallafall skulle ha gått ner iallafall ett kilo. Musklerna kan knappast ha kunnat bli så tunga på det lilla jag går.

Jag vill försöka bli iallafall lite lite smalare tills jag träffar Herr Nilsson. Även om han säger att han tycker om runda tjejer, men jag tror knappast att han tycker om feta tjejer. Men jag får väl lita på honom när han säger att han tycker att det är detaljer. Det som är viktigast är helheten och inte de små detaljerna. Visst låter han så bra som man kan vara när han säger sådana saker!
Så jag måste få in i skallen att hans röst också är en liten detalj och det är det ju också.

4 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Håll ut söta humla, ibland får kroppen frispel, men det kommer...jag lovar! Fy fan vad duktigt att dricka den där sörjan! Go go go!

Humlan sa...

Maza, jag tycker faktiskt att det är riktigt gott nu :-)
Tack för ditt stöd!

Anonym sa...

Kroppen reagerar ganska sunt tycker jag det låter som. Du sätter den på svält och den släpper inte ifrån sig så mycket. Visst du kommer att tappa men den bistra verkligenheten är ju att skiten kommer tillbax några veckor efter avslutad kur. Men är det bara för första dejten kan jag köpa att du pulvrar.
Lycka till på dejten och glöm inte att fläta håret på benen! *S*

Humlan sa...

Alexandra, jag har gått ner för en massa år sen på just nurilett och andra omständigheter och höll den vikten i flera år. Sen gick jag ju upp igen och det har jag skrivit om förut varför. Jag kommer säkert att gå upp igen men vill ge nutrilett en chans nu när det går så lätt att dricka det.

Elin, Jag återkommer med rapporter här hela tiden. Men just nu är jag nervös som bara den....