tisdag, mars 21, 2006

Tänkt

Nu har jag tänkt och funderat och haft mig. Jag har dragit ner kraftigt på det som han kan få till sexanspelningar, typ "Nu har jag krupit ner under mitt sköna täcke" eller "Nu har jag precis duschat och sitter här i bara handduken". Nu skriver jag vanliga sms utan några onödiga flörtningar. I förrgår så började han skriva istället att han låg och badade och att det var så skönt. Han skrev att när vi ska träffas sen så lär vi nog knappast sova speciellt mycket utan ha annat för oss. Så lite saknar han nog att jag slutat med sånt eller också så skriver han så för att vara snäll mot mig. Skitsamma, han gör det iallafall :-) Och jag känner mig inte alls lika äcklig längre. Men jag kommer att hålla låg profil, helt klart. Så jag inte gör bort mig eller nåt sånt dumt.

Men jag tycker om honom så mycket. Och jag är så rädd att allt ska gå åt skogen när vi ses. Men som han säger: "Om vi inte ses så får vi ju aldrig vet om vi är rätt för varandra eller helt fel"

2 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Vet vad du går igenom. Ska det bli jag eller han som inte vill, eller ska vi klicka. När blir mötet, så jag kan skicka bra tankar till dig..? =)

Humlan sa...

Maza, jag vet inte än när det blir av men det ska bli av så snart det fixar sig med jobb och så har han ju småbarn. Men jag säger självklart till för jag behöver dina tankar då!

Elin, det är skönt att det är flera som fattar vad man går igenom. För det är jobbigt men ändå så underbart. :-)