söndag, mars 05, 2006

Ångest-mail

Skrev ett ångest-mail till Herr Nilsson igår. Jag skrev att jag gått förbi min figurspegel när jag varit och duschat och att jag stannat till och nästan kräktes. Jag skrev hur jag ser ut, hur min mage är fet och äcklig, hur mycket bristningar jag har, skrev att om vi någonsin kommer så långt så vi får ihop det så kommer jag troligtvis aldrig visa mig naken för honom, skrev att jag lovade att vi snart ska ses så han inte ska känna sig upptagen av mig, att vi ska ses så han kan börja ragga nytt på dejtingsidan.

Vi smsade som vanligt innan jag somnade. Jag skrev inget om mitt ångest-mail. Jag kände att jag inte ville förstöra min kväll och inte hans heller. När jag kollade min mail i morse så hade han svarat, i natt. Han skrev att han själv inte var speciellt vacker naken och att allt säkert skulle fixa sig när vi kommit så långt. Han tyckte att det var onödigt att se alla problem redan nu, OM det finns några sen så kan vi väl ta dom då. Han är perfekt den mannen. Jag fattar inte vad han har för baktanke med att vilja träffa mig, men nån baktanke måste det vara.

Så nu ska vi ses snart. Vi får åka halva vägen var och träffas på nåt fik eller nåt sånt. Jag skulle helst vilja att han kom hem till mig och sov här faktiskt. Men det är väl kanske onödigt första gången. Men jag skulle vilja det ändå. Skulle vilja sova brevid honom. Det låter hur sjukt som helst, en man som jag faktiskt inte känner...

2 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Det bästa (och värsta) med nätdejting är att den man dejtar blir perfekt i ens tankar. Så därför är det ju inte konstigt att du vill sova med honom. =)
Hoppas er dejt blir jättebra, jag håller tummarna här hemma när det är dags! een there - done that.

Humlan sa...

Jaa, jag vill sova med honom!