fredag, mars 10, 2006

Bestämt

Nu är det bestämt. Vi ska träffas. Ska bara bestämma datum och det ska göras snabbt. Vi ska ses hos min kompis som bor ca 10 mil från mig och ca 18 från honom. Vi ska gå ut på kvällen och sen så sover vi hos min kompis. Herr Nilsson ska också ta med sig en kompis troligtvis, så det inte blir orättvist :-D

Bara för att vi bestämde allt igår så fick jag lov att klämma i mig en påse chips igår. Nu ska jag ju faktiskt inte äta sånt skit utan tänka på att hinna gå ner så mycket som möjligt på den här tiden som är kvar tills vi ses. Men så funkar tydligen inte jag. Jag äter ännu mera för att jag verkligen ska skrämma iväg honom eller för att jag ska se att han verkligen gillar mig som jag är. Jag kommer säkert att sluta raka benen också så att jag kan fixa fina dredds på dom. Under armarna så gör jag nog lika men där tänkte jag ha fina flätor. Klippa tånaglarna slutar jag säkert också att göra så jag kan riva honom på hans ben ifall vi iallafall sover brevid varandra.

4 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Haha, mina "infördejtenbantningar" har också skitit sig. Men jag har fått dra mina raspiga fötter mot dem iaf... ibland ser de liksom inte ens fett, när de fått lite vin i sig..:)

*väntar på pizza delivery*

Anonym sa...

Skit i chipsen och färga kanske flätorna i nån snygg färg! Vad sägs om chockrosa? *S*
Raspiga tånnaglar får han ta!

Anonym sa...

hahha, det är sådana som dig som är underbara o träffa från nätet. =)

Humlan sa...

Maza, mitt fett syns även om dom dricker en 75a..haha!

Alexandra, Ja, eller kanske neongrönt. Det kan vara snyggt. :)

Peter, tur att någon tycker det..haha