fredag, mars 03, 2006

Datakrångel

Nu är jag tillbaka igen. Datorn krånglat som fan, men nu verkar den vara igång igen!

Det har väl inte hänt så mycket sen jag var här sist. Herr Nilsson har fått sett flera kort på mig och han tycker att jag är snygg! Han fattar inte hur jag kan tro att jag är ful. Att han tycker att jag är snygg gör mig ännu mer misstänksam. Jag sa till honom att jag funderar på om han kanske tänker stycka mig och slänga in mig i frysen. Han talade om att genom hans jobb så är dom kollade av SÄPO och att han faktiskt inte kunde stycka eftersom han inte är nån jägare. Och det är sant. Han har ett sånt jobb så jag igentligen förstår att dom är kollade av SÄPO och jag vet att han inte jagar.

Herr Nilsson vill även träffas snart. Han vill det verkligen. Jag skulle också vilja träffas snart faktiskt. Men det är jobbigt att få till en tid. Men han säger att han kan hoppa över jobbet nångång för att ses. Så jag ska väl se om jag kan få iväg mina barn så får han helt enkelt komma hit. Men när jag kommer så lång i tankarna så tänker jag även ännu längre. Jag tänker att jag inte har nån dubbelsäng och att det kommer att bli trångt som bara den. Jag tänker även att då måste han fixa kondomer för jag tänker inte ha sex utan kondom. Men jag har ju även bestämt att jag inte ska ha sex med honom första gången vi ses. Men jag vet inte om jag kan hålla mig heller.

Vi har inte pratat nåt mera på telefon men han har ringt mig när han var knall och då pratade han in på telefonsvararen. Och han låter som en rätt härjad typ, lite hes och skrovlig lixom. Men va fan, man kan ju inte hänga upp sig på en röst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tykcer absolut att du ska träffa honom!
Men kan ni inte träffas på lite mer neutralpalts? SÅ behöver inte det där med att sova bli ngt problem. Han kanske kan ta in på hotell?
Låt inte det här hindra dig från att träffa honom.

Humlan sa...

Vi ska träffas hos en kompis till mig.