onsdag, mars 22, 2006

Herr L

Herr L har jag skrivit om förut. Herr L har nåt som jag inte kan motstå. Det är Herr L som jag alltid kysser när jag är ute på krogen och han också är där alltså. Men inte sen Herr L införskaffat sig en flickvän. Han har velat kyssas ändå men jag har hållt mig undan dom härliga kyssarna. Herr L´s flickvän känner inte mig. Jag tror inte hon någonsin har sett mig innan dom blev ett par.
MEN hon är svartsjuk som fan på mig. På lilla mig. Haha! När dom kommer och ska köpa nåt av mig så rusar hon snabbt fram för att inte Herr L ska hinna fram till mig och börja prata. Herr L är en väldigt vacker man som många många faller för. Jag tycker att Herr L´s flickvän har rätt att vara svartsjuk på dom andra flickorna. Men inte på mig. Hon ser ju själv att jag inte har nåt som han skulle kunna falla för. Ja, det skulle vara kyssarna då, för vi kysser väldigt bra ihop. Känns som våra tungor är gjorda för varandra. Men, jag vill inte ha Herr L och Herr L vill inte ha mig. Det har varit en tid då jag trott att jag skulle vilja ha honom men jag insåg att det var nog bara kyssarna jag vill ha och så pirret jag alltid får när jag pratar med honom. Men inte hela paketet.

Underligt sagt av mig tycker jag. Det låter som jag tror att jag skulle kunna få vem som helst. Men hellre singel än ett liv ihop med Herr L tror jag faktiskt. Inte för att Herr L någonsin visat en enda tendens att vilja ha mig men ändå. Oj, va allt låter krångligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herr L må vara bra på att kyssas. Men du gör nog rätt som håller ditt avstånd. Vem vill ha någon nära som delar sin saliv med andra när han bara ska dela sin saliv med sin flickvän?

Humlan sa...

Ja, han får då inte dela den med mig efter han skaffat henne.