fredag, mars 17, 2006

Sex igen

Skrev världen mail till Herr Nilsson igår. Jag skrev om hur mitt sexliv hade varit med mitt X. Hur han bara tog det han ville ha och att det sen var klart. Att smek och kel inte fanns i hans värld, varken på honom eller på mig. Jag tror jag skrev precis hur jag mådde och hur det hade varit. Jag skrev dock inte att det aldrig hade gått för mig när jag varit tillsammans med någon man. Det känns som ett nederlag för mig. Att jag aldrig vågat tala om vad jag tycker är skönast. Jag skrev att det kändes bra att skriva lite om sex med honom. Mailet blev verkligen jättelångt. Han svarade:
"sexprat..jaa...vad säger man..haha...är ju inte så van att prata om sex...men xet pratade desto mer..haha...kunde va tämligen grov i munnen..men jag tror att sånt löser sig på någe sätt...man får fråga sig fram..haha..men jag anser nog att båda ska ha det skönt..*L*"

Hans X var alltså grov i munnen. Nu är jag livrädd för att han ska tro att jag är lika. Jag är livrädd att anses som en sexgalning bara för jag tycker om att ha sex. Nu kommer allt tillbaka som mitt X tyckte om mig. Han tyckte ju att jag var äcklig för jag ville ha sex oftare än var sjätte vecka. Jag kanske hade nöjt mig med det om jag också fick nåt ut av det. Om han lät mig smeka honom på kroppen, om han smekte mig på kroppen och om han hjälpte mig att komma.

Nu vet jag inte om jag skulle klara att inleda nåt med Herr Nilsson även om vi båda skulle vilja det. Jag orkar inte känna mig så äcklig igen. Jag vill känna att den jag har sex med gör det för att han verkligen vill ha sex med mig inte för att han ska få utlösning ibland. Jag vill ha ett förhållande där sex är nästan lika viktigt som allt det andra i förhållandet.

Men...jag får nog lov att inse att man ska inte tycka om sex. Eller också så kommer jag bara hitta män som inte tycker om sex. Jag vet inte. Jag vet inget alls längre. Ska träffa Herr Nilsson. Sen kommer jag troligtvis att säga att jag inte föll för honom som jag ville. Även om jag kanske faller totalt. Då blir det minst skada...

Jag vet att många kommer att tycka att jag är löjlig, men ni ska bara veta hur det verkligen känns att känna sig så vidrig och äcklig och snuskig bara för att man vill ha sex iallafall en gång i veckan. Och inget konstig sex med konstiga inslag. Bara helt vanlig sex...

5 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Att exet verkar knasigt på sexfronten råder ju ingen tvivel om, men bara för att Herr Nilsson har sagt att hans ex var grov i munnen så betyder ju inte det att han tycker att sex är äckligt.
Jag har också jättejättesvårt att prata om sex men älskar att ha det. Så upp med hakan, gumman. Du är inte äcklig och alla är inte likadana! =)

Anonym sa...

Det låter som det finns en del att jobba med, kanske är Herr Nilsson mannen att göra det tillsammans med? Du vet väl när du tänker logiskt på saken att känlan du har är helt knasig? Det är bara så förbannat svårt att dra över det logiska till verkligheten ibland. Men tro mej det går!

Anonym sa...

Sex är härligt!! Gäller bara att hitta rätt person. Så ge inte upp. Det kanske är Herr Nilsson som kan få dig att våga njuta för fullt!

Anonym sa...

Men jisses vad vidrig o äcklig jag måste vara isf ... ?!?!?! hnmmmm

Om jag skulle säga likadant om mig ..så skulle du tycka jag var knäpp som tyckte så .. eller hur? Vi kvinnor ÄR sexuella varelser ... jag älskar att ha sex ... jag älskar att tänka på sex .. jag älskar nog tamejfan det mesta som har med sex att göra .. ofta och länge .. :-) Men att det inte blir lika ofta som jag vill är ju abbans trist.

Men du ... WE LÖÖÖÖV SEX:-)

Ta för dig .. om du får chansen:-) Gör dig oumbärlig:-) *flinar*
*storkram*

Anonym sa...

Håller med Maza. Vad är det som säger att han tycker illa om när människor är grova i munnen? Du är inte ett dugg äcklig, du är en helt vanlig kvinna som har fått dig några törnar för mycket av en idiot till man. Bestäm dig inte för något förän ni har träffats. Herr Nilsson kanske är den som får dig att känna dig som den underbara kvinna du verkligen är. Kram