tisdag, mars 07, 2006

Håhå jaja

Det händer inte så mycket i mitt liv och jag har inte så mycket tankar heller just nu. Vet inte vad det är med mig.

Jag tänker ju iof mycket på Herr Nilsson. Funderar och tänker och vrider och vänder på allt. Jag var inne på hans sida och kom på att han faktiskt flörtade rätt bra med en gammal klasskompis till honom i november. Han till och med skrev i henne gästbok. Han är inte så mycket för att göra det annars. Och det var faktiskt samtidigt som han började flörta med mig. Så han kanske inte är så bra ändå. Jag kanske bara är nåt "istället-för" för att göra henne sotis...

Nä, jag vet inte. Jag vet inte mycket alls längre. Jag vet att jag vill få det här överstökat med att träffas så allt är klart sen. För då får jag veta vad jag kommer att tycka om honom och han får veta vad han kommer att tycka om mig. Så slipper vi ha nån fantasibild av varandra som kanske inte alls stämmer.

1 kommentar:

Humlan sa...

Ja, Elin. Jag har träffat honom på nätet och magkänslan säger jajaja :-) Men jag kan oxå känna så för att det äntligen är någon som tycker om mig och som jag tycker om...