söndag, mars 12, 2006

Sexbloggare

Igår så pratade(ej i telefon utan på msn. Tur det med tankte på hans telefonröst) Herr Nilsson och jag om att det inte var nåt på tv att titta på.

Herr Nilsson: "Du kan väl fixa till en bra programidé"
Jag: "Vaddå jag? Nej, jag har ingen bra och rolig idé till sånt. Skulle kanske vara från min blogg då. Som typ en dokusåpa""
Herr Nilsson: "Ja, kanske din hemliga blogg *L*"
Jag: "Men då skulle jag få lov att fixa nån som spelar mig för annars vill ingen titta när det är en tjockis i huvudrollen. För det blir nästan en porrfilm ju."

Herr Nilsson skrattade åt mig och så pratade vi en massa annat. Herr Nilsson skriver sällan om sex. Jag där emot skriver gärna när det är dax för mig att leka lite med mig själv och att jag skulle vilja att han kom och låg hos mig och så. Men varje gång som jag har skrivit att jag tänker leka med mig själv så blir jag knäckt dagen efter. Det känns så vulgärt på nåt vis. Känner mig som en nymfoman.

I gårkväll ångrade jag att jag skrivit att det skulle bli som en porrfilm så jag skrev ett (det blev tre sidor) sms till honom och talade om att jag faktiskt inte bara skrev om porr i min hemliga blogg. Att det står en hel del annat också och han inte skulle tro att jag är så fixerad som man kan tro. Han svarade att han tyckte att jag inte skulle fundera så mycket. Jag funderar ju och vänder på allt och ångrar och håller på. Han tycker att det är helt okej allt jag skriver till honom och att han tycker det är trevligt och mysigt när jag skriver vissa saker. Som jag sen ångrar så jag kan dö.

Nu hoppas jag faktiskt att jag verkligen skriver om andra saker också. Ibland iallafall...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar din blogg - hoppas att det går bra med "herr Nilsson" :-)

Anonym sa...

Men lilla gumman .. varför hålla på och ångra saker .. det blir ingen glad av.

Herregud .. vi kvinnor är faktiskt sexuella varelser med våra egna begär. Det är ju lixom bara att stå för det;-)

Så sluta genast med att ångra .. det blir inte livet bättre av.

Det finns en blogg som är ännu "värre" än din :-)*flinar*... men man måste ju få vara pilsk :-)

Tjing o kram o puss o allt :-)

Humlan sa...

Marie, tack så mycket. Tyckte din var trevlig också :)

Myyzz, jag vrider och vänder på precis allt..haha och pilsk, Ja det är jag så det snart blir snigelspår efter mig..haha!