söndag, april 02, 2006

Det närmar sig nu

Jag och Herr Nilsson har bestämt oss för att inte ha sex på fredag. Det är ju första gången vi ses och vem vet kanske den sista också. Men vi ska ju dricka och man vet aldrig vad det leder till. Vad man än bestämmer. Så jag kände att jag måste tala om min mörka hemlighet om mitt sexliv.
Han blev lite nervös först var det var men när jag efter många om och men talade om vad det var för fel på mig så sa han att det var helt lugnt för honom. Bara han visste att jag njöt och hade det skönt så var allt okej. Han lovade även att inte försöka för mycket utan så lagomt som man kan. Han säger att han inte skulle ha nåt emot ifall jag själv försökte få till det och han lovade att inte känna sig dålig i sängen eller nåt sånt. Han har även lovat att köpa kondomer OM det inte går som vi bestämt. Men det är bra att ha ifall. Vi har även konstaterat att ingen av oss får bli besvikna om det inte bli sex eller om det blir sex. Ingen av oss ska förutfatta att det ska bli sex bara för att det finns kondomer. Herr Nilsson har aldrig haft kondom någongång i sitt liv. Men någongång måste ju bli den första, hehe.

Nyss fick jag ett mail från honom där han frågade om han skulle ha nåt med sig på fredag, typ en flaska vin eller blommor eller nåt sånt. Men jag sa att tar han med sig nåt sånt så blir det bara pinsamt. Ingen av oss har varit på dejt förut. Jag kan ju knappast kalla nåt av mina andra nätmöten för dejtar...

3 kommentarer:

Humlan sa...

Elin, just nu känns det bra. Men det går upp och ner. Ibland vill jag bara kräkas. Och jag hoppas så på det här fast jag säkert inte borde...

Anonym sa...

Du skulle ha dragit i lite!! Klart att han skulle haft med sig champange och blomster, helst nått snordyrt smycke också *S*
Nej då, skojade bara! Er två tillsammans räcker nog mer än väl just då, även om ett glas vin kan vara bra för nerverna *S*

Humlan sa...

Alexandra, vi ska även ha med oss varsin kompis också :-) Och sen blir det faktiskt krogen, fast vi båda inte ville träffas så första gången men men...