måndag, mars 13, 2006

Herr Nilsson

Igår kväll tyckte jag verkligen att allt var skit. Inget var roligt och jag längtade efter kroppskontakt så det sved i skinnet. Skickade ett sms till Herr Nilsson och skrev att jag krypit ner i min sköna säng och det gick bra för honom att jobba.

"Jag har varit hemma hela dagen och jag har inte tänkt jobba i natt. Nu ska jag ta ett bad."

"Synd att jag inte visste det för då hade jag kommit till dig och badat, nej jag menar att då hade jag kunnat gå ut på msn innan jag la mig så hade vi kunnat prata en sväng"

"Det skulle ha varit kul".

"Nu menade jag inte kul utan att det skulle ha varit trevligt. Det är varmt och skönt under mitt täcke"

"Min granne ringde nyss från Tailand och talade om att det var jättevarmt där, här är det -10"

"Det var nu du skulle ha skrivit att det du hade önskat att du låg under täcket med mig ju. Här är det också kallt"

"Ska tänka efter mera nästa gång vad jag ska skriva. Nu är det snart slut på mitt batteri så du vet ifall jag inte svarar"

"Du ska ju inte skriva så bara för att jag vill det utan för att du vill det själv förstår du väl. Bästa att säga gonatt nu då ifall din mobil ballar ur"

"Fattar jag väl :-) Kramar i massor"

"Godnatt och kramar till dig"

Hur fan kunde att skriva att han granne hade ringt bara så där. Jag är inte nån som blir sur men jag blev jättebesviken när han klämde ur sig det där dumma svaret. Ibland känns han så nära och ibland så långt borta. Jag har tänkt att han säkert är så när han jobbar natt för att han är trött men nu vet jag inte. Han har varit hemma för han hade ingen lust att jobba i två nätter så han ska inte vara så trött tycker jag. Jag vet ju hur lite han brukar sova.

4 kommentarer:

Anonym sa...

he he he, ja killar och män kan klämma ur sig fantastiska saker ibland :-)
Ang att analysera så gör jag oxå det mer eller mindre jämt och till en viss del så kan det ju vara bra - men ibland tror jag att jag skulle må bättre av att låta bli :-)

mitt fyrverkeri sa...

Även detta känns igen...
De förstår inte hur vi tänker när vi skickar sms, att vi är ute efter något, för det var ju det du var. Tankeläsning har aldrig varit någon gren i det manliga laget...:/

Humlan sa...

Jag mår bättre av att analysera, ibland. Ibland mår jag piss av det :-)

Ja, jag ville att han skulle skriva att han ville ta mig hårt på köksbordet eller nåt sånt Haha!

Anonym sa...

Den karln är inte född som kan läsa mellan raderna...så är det bara. Män från Månen och kvinnor från Mars eller vad det nu heter.
De menar väl men kan inte linda in de ord man väntar sig på rätt sätt.