onsdag, mars 22, 2006

Herr Nilsson

Dom senaste dagarna har han varit så gullig i sina mail och sms. Jag blir så varm i hjärtat. Jag tror jag är nätkär. Jag skulle vilja sitta och prata med honom på msn hela dagarna. Jag blir pirrig när jag hör att han skickar ett sms och jag blir så glad. Här om dagen så avslutade han ett mail : "kramar i massor..min nätälskling" Han skrev så till mig. Mig. Mig som ingen vill ha. Mig som bara är "hon-den-trevliga-som-ingen-man-vill-ha" Jag har skrivit med en massa män på nätet genom åren. Inte en enda har fastnat så som Herr Nilsson. Så fort någon har skrivit kram och hållt på så har jag blivit iskall. Herr Nilsson har tagit tid på sig att skriva såna där saker. Han är inte sån som skriver sånt i onödan. Han skriver inte så till vem som helst. Det är nog därför jag känner som jag gör. Jag känner att jag är speciell för honom. Även om det bara är på nätet, jag är iallafall speciell för någon. För någon som jag själv tycker är speciell för mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Njut! Det är skönt att känna sig speciell för någon man tycker om. Du har förtjänat det många gånger om så unna dig själv att vara glad över det. Kram