söndag, april 09, 2006

Nu är det gjort

Jaha, så har jag äntligen träffat Herr Nilsson. Jag var inte allt spciellt nervös på hela dagen faktiskt men när jag fick sms att dom började närma sig så vaknade fjärilarna. De ringde på dörren hemma hos min kompis och hon sprang för att hinna öppna före mig. Dom kom in, handhälsade på Herr Nilssons kompis Herr BT och så fick jag en supersnabb kram av Herr Nilsson. De satte sig i soffan och började festa de också. Jag och min kompis Frk Storbyst hade redan börjat och kände oss lite på lyset. Vi var hemma några timmar och kollade på tv. Tack gode gud för tv iallafall, annars hade det blivit väldigt pinsamt tyst tror jag. Nu kunde vi ju kommentera vad som hände på den. På krogen sen så drack i mera. Frk Storbystad och Herr Nilsson blev rätt så bra knalla medans jag kände att jag började nyktra till. Frk Storbystad började må illa så vi tog en taxi hem till henne. Herr Nilsson och Herr BT satte sig i köket och pratade och festade. Jag gick och lade mig för jag var så trött.

Herrarna förde världen liv så jag skickade ett sms till Herr Nilsson och tyckte att han skulle komma och lägga sig. Han kom. Han la sig. Vi låg och småpratade lite och så. Sen la han sig närmare och så låg vi så en stund. Vi hade bestämt oss för att inte ha sex. Helt bestämda och överens var vi. Men lika överens var vi när han började smeka mig. Han började lite smått med brösten och han gjorde det så perfekt. Sen gick vi vidare men vi hade inte nåt riktigt samlag, jo lite kan man väl säga. Jag bad honom om det lite snabbt iallafall. Så jag fick iallafall känna honom i mig. Men annars så grovhånglade vi, mycket fingrar och tunga och smek och kel. Petting kanske det heter. Skiter i vad det heter. Sex var det iallafall och skönt var det. Ni kan inte tänka en känslan när man varit utan så länge som mig. Herr Nilsson gjorde allt för att det skulle vara så skönt som möjligt för mig. Tror han hade tänkt att försöka få mig att komma faktiskt, men det funkade förstås inte. Men det var helt super ändå.

Vi grovhånglade och sov om vartannat hela natten. På morgonen så kom Frk Storbystad in och pratade och satt i ändan av sängen. Inte ens då kunde Herr Nilsson hålla reda på fingrarna, mina bröst kommer att vara honom evigt tacksamma. När Frk Storbystad äntligen gick ut ur rummet så håll vi på att smeka ihjäl oss.

Men...på dagen så blev det lite konstigt på nåt vis. Herr Nilsson är ju rätt blyg och det visade sig på det sättet att han blev lite...hmm..va ska man säga. Hans humor försvann en del och han var lixom lite bättre av sig, lite stor på sig. Han satte sig inte brevid mig i soffan utan så lång från mig som möjligt och så. Kändes som att han ångrade sig väldigt. När dom åkte iväg så var det en lättnad. Dom skulle åka ner till min stad och festa med Herr BT´s kompis. Jag och Frk Storbystad åkte till min stad vi också. Men vi gick inte på krogen utan var hemma. Jag hade ingen lust att träffa en superfull Herr Nilsson.

23.30 fick jag ett sms. Herr Nilsson hade gått ifrån sina kompisar och försökte hitta till mitt hus. Så tillslut så hittade han och han kom in. Vi hade hett grovhångel i några timmar och sen på morgonen igen. Han kom men han fortsatte att krama och mysa med mig efteråt. Han är den bästa jag har grovhånglat med i mitt liv.

Nu har jag fått sms om att han vill träffas igen och göra om det. Jag vill gärna det, men jag vet inte hur det blir. Jag tror inte att jag kommer att bli kär i honom faktiskt. Inte när han visade sina konstiga sidor men dom andra var perfekta iofs men....jag vet inte. Men jag vet att jag vill ha sex med honom igen iallafall! Det fick säkert en massa mera att berätta med det kommer nog efterhand. Nu är jag bara trött känner jag.

9 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Sitter och småler. Känner såväl till de där konstiga situationerna som lätt uppstår när man träffat någon man ändå tycker att man känner lite grann. Thank god for the alkohol. Sjukt men sant!
Coolt att det blev lite sex iaf, hoppas historien inte är slut än. =)

Humlan sa...

Elin, jo, han var osäker och blyg och jag tror att han nog blir så där då. Han har hört av sig via sms och mail och han är nöjd med helgen. Jättenöjd tom. Jag vet inte vad jag känner än riktigt.

Humlan sa...

Maza, Ja tack för att det finns alkohol alltså! Och så skönt med lite sex och grovhångel i massor av timmar och två nätter i rad!

Anonym sa...

Ge honom en stund, tror att han inte alls visste hur han skulle bete sig när alkoholen inte fanns i blodet. Låter som om han var riktigt nervös *S* Du måste vara värsta kapet ju, om du får männen att bli så hispiga!!

Anonym sa...

Ja, ge honom en chans till. Vem vet vad som händer? Som sagt, har var säkert nervös, de konstiga sidorna kanske försvinner med nervositeten..

Anonym sa...

*lerbrett* Sex är kul :-) *kram*

Humlan sa...

Alexandra, haha, nej jag är långt ifrån nåt kap som du säkert har förståt om du läst min blogg :) En ful en med för bred kropp och för kort längd. Men jag tror oxå att han inte vet hur han skulle vara och vi pratade ju inte så mycket, blev mest annat :)

Humlan sa...

My, han ska få en eller två chanser till. Det lovar jag, vi ska se när vi kan träffas igen, snart...

Humlan sa...

Myyzz, Sex är så härligt, så härligt, så härligt. Vill ha mera nu!!