fredag, april 21, 2006

Igen

Igår skrev jag ett långt mail igen till Herr Nilsson och åter igen så förklarade jag hur jag är och funkar och allt sånt. Det är nog det tredje brevet han får i den stilen. Men den här gången så skrev jag att jag faktiskt ville ha respons på det också. Även om det tar en massa dagar. Jag vill att han verkligen ska veta hur mycket närhet betyder för mig. Jag talade även om att ingen ska få mig att känna mig ful och tjock igen. Det gör man i ett förhållande där man får tjata till sig lite närhet och sex. Jag talade om att jag då hellre är singel och utan sex hela livet än att må som jag gjorde med mitt X.

Jag skrev även att jag längtar efter att få träffa honom igen och att vi kan hoppa över sexet den här gången. För jag vill verkligen lära känna honom även utanför sängen. Jag sa att vi kan sova i olika sängar för att han ska förstå att jag inte bara längtar efter sexet med honom. Jag skrev ett sms här om dagen där jag skrev att vi nog ska hoppa över sex när vi träffas. Han skrev att han var inne på samma linje och att han hade funderat över det dagen innan.

Så jag tror faktiskt att vi hoppar över sexet när vi ska träffas igen. Det blir nog bäst så. Jag vill känna att jag längtar efter just själva Herr Nilsson. Och Herr Nilsson ska förstå att det är honom jag längtar efter så han ska slippa känna sig utnyttjad. Just nu tror jag att han tror att det bara är sexet jag längtar till...

Inga kommentarer: