fredag, april 28, 2006

Herr Nilsson frågade här om kvällen om läget var bra. Jag skrev att jag tyckte att inget kändes speciellt kul just nu. Han hoppades att det skulle vara bättre snart. Sen skrev vi lite och sen så skulle jag sova för jag var så trött. Tänkte att han skulle höra av sig dagen efter och fråga om det var bättre. Inte ett ord hörde jag på hela dagen. Så sen på kvällen så skrev jag ett sms att jag bara ville säga godnatt. Då skrev han tillbaks snabbt. Han frågade hur det var och jag svarade att jag inte skulle bli ledsen om han kunde skriva först någon gång. Herr Nilsson sa att han hade tänkt att skriva men att han inte kunde fylla på telefonkortet för det hade strulat. Jag tror ju naturligtvis på honom och det var nog så också. Men jag talade om att jag kommer att vara helt ärlig mellan oss och att jag inte tänker gå omkring och må dåligt utan att tala om för honom hur jag tycker och tänker om allt. Han tycker att det är skitbra för han är inte van att någon tänker på honom så mycket. Han tänker på mig hela tiden men han tänker inte på att skicka ett sms. Han sa att det nog var typiskt killtänk. Det kan vara så men jag har ju en kompis som aldrig hör av sig först heller så det är nog från person till person. Jag skrev till Herr Nilsson att det var tur att de inte datade för då hade de glömt bort varandra totalt. Han skrattade och höll med och det gjorde min kompis också :)

Nu längtar jag efter honom jättemycket. Jag vill ligga i soffan och prata som vi gör på nätet och jag hoppas att det blir så också. Vi ska iallafall inte ha skilda sängar och troligtvis så kan vi inte hålla oss från att ha sex heller. Men vi ska försöka :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

män e män .. sånt får man hålla tillgodo med ...

Men hoppas allt blir KALAS:-)

*håller alla tummar och beordrar katterna att hålla alla tummetassar*

*stora kramen*

mitt fyrverkeri sa...

Humlegumma, hur har det gått? Eller det är dags nu i helgen kanske?