onsdag, april 12, 2006

Några dagar..

har nu gått och jag har tänkt och så lite. Jag ska ge Herr Nilsson en chans. Men ärligt så tror jag att det är mest hans otroliga sätt i sängen. Jag har aldrig varit med om nåt liknade. Aldrig. Men jag ska ge honom en chans. Att han är tyst och så visste jag redan för det har han talat om flera gånger. Men så som han skriver på nätet så har han iallafall rätt tankar och så. Det här är svårt. Han vill att vi ska ses snart igen och jag vill det också. Men som sagt va, det är nog mest sexet jag vill ha. Fan hur jag är. Usch!

Men jag ska ge det en chans. Funkar inte det bra utanför sängen så är det inget att satsa på. Vi ska träffas utan våra förkläden och då kanske vi pratar med varandra mera och så. Jag vet inget längre. Känner mig tom på nåt vis. Tänker på helgen jättemycket och vet inte ibland vad jag har gjort på jobbet så folk tror väl att jag blivit tokig eller nåt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

följer med spänning .. sex är som sagt fantastiskt :-)

Önskar dig all världens lycka .. lilla älskade Humla

Anonym sa...

Vet du Humlan - att vilja ha sex är inte fult. Sex är inte fult, tankar på sex är inte fult! Du får inte trampa på dig själv bara för att du tänker på sex. Alla gör det! Många har också sex bara för sexets skull. Träffa herr Nilsson och känn av hur det känns. Njut av det sex du får och se var det andra leder. Kram!

Humlan sa...

Tack för era kommentarer! Ni är så rara så jag faktiskt blir riktigt rörd. Jag ska njuta av sexet när vi ses, det kan jag lova er. Och jag ska njuta av att det är någon som bryr sig om mig som han verkar göra. Jag ska njuta av det här så länge det varar.
Kramar