lördag, april 15, 2006

Det rullar på

Vi ska ses igen, helt klart! Jag längtar efter hans sms och att han ska höra när jag kommer ut på msn. Han skriver så snällt och rart och han kommer ihåg saker som jag skrivit till honom för längesen. Han bryr sig om mig och hur mina närmsta mår. Han frågar om barnen och mina föräldrar. Jag känner att som han är via nätkontakten så är han en perfekt man för mig. En som är lugn och trygg och som bryr sig. I verkligheten så kändes han lite som en "Bror Duktig" men det är nog en osäkerhet han har. När han blir blyg så förändras han.

Här om natten så somnade jag när jag skulle skicka iväg ett sms till honom. Jag var så trött. Så då skrev han ett till och skrev att jag inte behövde svara om jag somnat och så önskade han mig en riktigt god natt och så skrev han som vanligt sen vi sågs; Puss och kram. Jag skrev då och talade om att jag somnat och så avslutade jag "Kyss" Han skrev "Kyssar" och sen blev det bara mer och mer. Till slut så hade vi nog det som är sms-sex. Eller jag fick det jag ville och jag kom som jag inte gjort på väldigt länge. Han skulle ha en dejt med Fröken Höger efter vi slutat skriva. Det låter kanske sjukt men jag gillar tanken på att han tänker på mig medans han träffar Frk H. Jag har ju aldrig varit någon sexig människa och jag har alltid umgåtts med tjejer som just varit väldigt sexiga. Min hemliga dröm har alltid varit att få vara sexig som bara den. En som många vill ha just bara sex med. Mina kompisars drömmar är att någon inte ska tänka bara på sex när de träffar de. De vill att någon ska se dem för det de är och inte några sexsymboler. Tänk att man aldrig är nöjd med hur man är...

2 kommentarer:

Anonym sa...

frågan är om det inte lossnar när ni lär känna varandra ordentligt .. då kankse han faktiskt är den där drömmen som han är på MSN ... :-)

Lycka till min vän

*kramis*

Humlan sa...

Tack så jättemycket vännen!