måndag, oktober 16, 2006

Okej, nu är jag kanske igång igen!

Vi får väl se men kanske jag kommer att sätta igång den här bloggen igen. Saknar faktiskt ibland att skriva här men det har varit skönt på ett sätt att inte skriva.

Herr Nilsson finns fortfarande med i mitt liv men inte som förut. Vi sms:ar och vi skriv på nätet till varandra. Vi har bestämt att vi ska ses om två år. Mest för att jag ska veta att om två år så ska jag ha sex. Det kan hända att det blir nåt till sommaren också.

Det har känts rätt mycket som att Herr Nilsson haft mycket stora känslor för mig men sista veckan så tror jag att han har börjat skriva med nån mera. Kan vara det att jag hoppas på det men ändå.

Jag har skrivit med en annan människa på nätet i några år, Herr Tio. Han har verkat jättetrevlig när vi pratat på dejtingsidan. Kom på att jag faktiskt skulle kunna träffa honom för att se hur han var och så. Han hade aldrig skrivit om att vi skulle ses eller nåt och så helt plötsligt så gjorde han det. Han fick min msn och jag gav honom mitt mobilnummer och han har lovat att inte ringa. Nu har det visat sig att han är så smörig så jag nästan blir rädd.

Smöriga människor är läskiga tycker jag. Man vet aldrig var man har dom lixom. Och från att inte alls ha varit flörtig det minsta är han nu så flörtig och smörig så jag tror att han skulle kunna flytta hit direkt. Så honom ska jag faktiskt inte träffa. Min kompis tycker att jag ska ge Herr Tio en chans men jag tror jag struntar i det.

Inga kommentarer: