måndag, november 06, 2006

Har du...

Snattat/stulit i en butik som liten?
Nej
Snattat/stulit i en butik som tonåring?
Inte det heller
Ljugit för dina föräldrar?
Ja, det har jag och jag är nog inte ensam
Ljugit för en kompis?
Ja, vita lögner
Ljugit för en partner?
Ja, det har jag oxå, vita lögner
Ljugit för en partner om antal sexpartners?
Nej, aldrig. Varför ska man det för?
Tagit en oskuld?
Nej
Fejkat en orgasm?
Nej, men nästan men då fick jag en precis.
Låtsats sova för att slippa ha sex?
Skulle jag aldrig göra!
Haft sex med nån du inte visste namnet på?
Nej, har iallafall vetat förnamnet
Haft sex med någon som hade tjej?
Ja, sambo till och med
Slagit någon (inte när du var barn)?
Nej
Spottat någon i ansiktet?
Ja haha!
Hällt en drink över någon?
Nej
Skrikit hora till någon?
Inte det heller
Tagit någon drog?
Bara alkohol
Missbrukat läkemedel?
Käkade lite för många värktabletter ett tag
Gått mot röd gubbe?
Ja
Kört bil berusad?
Ja, dumt nog
Kört bil alldeles för fort?
Jaa
Hur fort :) ?
160 tror jag det var
Jobbat svart?
Nej
Gjort en polisanmälan?
Ja
Blivit polisanmäld?
Nej.
Ringt 112?
Det har jag
Skadat dig när du varit berusad?
Ja, så jag fick lov att åka till distriktan dagen efter
Skadat någon annan när du varit berusad?
Nej
Dödat ett djur?
Flugor och myggor och sånt
Varit full på jobbet?
Nej
Sjukanmält dig från jobbet för att du har varit bakis?
Nepp
Ljugit när du besvarat dom här frågorna?
Nej, helt ärlig

1 kommentar:

Ellinor S sa...

Just nu håller jag på med en liten kort undersökning i bloggen. Blir jätte glad om du ville svara kort på den.

Vilken Tv-serie föredrar du?
Greys anatomy
Sex and the City
Vänner
Cops
Two and a half men?

Tack på förhand!