tisdag, augusti 01, 2006

Lista

Hittade en lista...

( ) Sex utomhus
(X) Sex i en bil
( ) Sex på offentlig plats
(X) Sex i badkar
( ) Sex i föräldrarnas säng
( ) Sex med tjejer
( ) Trekant med tjejer
( ) Trekant med kille och tjej
( ) Trekant med två killar
( ) Sex med kändis
( ) Sex med tre personer under samma dygn (alltså en i taget)
( ) Sex med någon som är dubbelt så gammal som dig själv (X) Sex på krogen
( ) gruppsex
( ) Sex på jobbet
(X) Sex i tält
( ) Sex med chefen
(X) Sex med någon som är yngre än dig själv
( ) Sex med kompisens kille
( ) Sex i en hiss
( ) Sex i en provhytt
(X) Sex i duschen
( ) Sex med syskons kompis(ar)
( ) Blivit fotad/filmad under sex
( ) Använt sexleksaker
( ) Är med i 10.000-metersklubben

Men oj va oerfaren jag är....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte alls oerfaren.. bara förståndig!

Anonym sa...

Hej gumman ... det var ju superduperlängesen .. råkade ha vägarna förbi jag oxo .. kopierade din lista ... men jag vågar inte fylla i den ;-)
Min blogg besöks av alldeles för många som jag känner IRL för att jag ska kunna göra den.

Hoppas allt är bra.

Men varför inte behålla Herr Nilsson? .... som kk ... det är väl utmärkt.

kram